معرفی اخبار کامپیوتر و تکنولوژی معرفی اخبار کامپیوتر و تکنولوژی .

معرفی اخبار کامپیوتر و تکنولوژی

آموزش روش فیلم‌برداری از نمایشگر ویندوز ( اسکرین رکوردر ویندوز )

​  



در این پست قصد داریم روش فیلم‌برداری از نمایشگر ویندوز را به شما عزیزان آموزش دهیم. پس برای رفع مشکلات خود در این زمینه با ما همراه باشید.

همه ما در شرایطی ممکن است که نیاز به ضبط ویدئو از صفحه‌نمایش لپ‌تاپ و یا رایانه ویندوزی خود داشته باشیم. درگذشته ابتدا کسی به مهم بودن این ویژگی و یا توانایی آن توجهی نداشت، اما زمانی که آموزش‌های ویدئویی بیشتر و بیشتر شدند توسعه‌دهندگان مختلفی تلاش کردند که اسکرین رکوردر های متنوعی را ساخته و در اختیار کاربران ویندوزی قرار دهند.

به کمک این نرم افزارها می‌توان به راحتی به فیلم‌برداری از نمایشگر ویندوز پرداخت و کلیپ‌هایی با محتوای مختلف را ایجاد نمود. به‌هرحال ما قصد داریم که بهترین روش‌های موجود را در این زمینه به شما آموزش دهیم. پس بهتر است وقت را تلف نکرده و به سراغ ادامه آموزش برویم.

 

فیلم‌برداری از نمایشگر ویندوز 10 بدون نیاز به نرم افزار های جانبی

هرچقدر که زمان به جلوتر می‌رود و شرکت‌های مختلف سیستم عامل‌های خود را آپدیت می‌کنند؛ ما شاهد افزوده شدن امکانات جدید و محبوبی به آن‌ها هستیم.

مایکروسافت با دانستن اهمیت اسکرین رکوردر ها تلاش کرده است تا در ویندوز 10 این محدودیت‌ها را از بین برده و به کاربرانش اجازه دهد که به کمک ابزار داخلی به فیلم‌برداری از نمایشگر ویندوز بپردازند.

تنها در ابتدای توضیحات باید اشاره کنیم که اگر این ویژگی پیش‌فرض برای شما فعال نبود، کارت گرافیک رایانه و یا لپ تاپ تان قدیمی بوده و باید آن را تعویض کنید.

ابتدا کلیک WINDOWS و G را فشار دهید. در صفحه جدید که باز می‌شود روی Yes, this is a game کلیک کنید.


حال یک نوار مدیریتی نشان داده می‌شود که به کمک آن می‌توانید به ضبط و یا متوقف سازی فیلم‌برداری از صفحه‌نمایش بپردازید.


پس از پایان فیلم‌برداری از نمایشگر ویندوز 10 ویدئوهای ضبط‌شده در قالب فرمت mp4 در پوشه VideosCaptures ذخیره خواهند شد.

 

منبع: تک تیپ

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۰:۴۰ توسط:رایانتل موضوع: نظرات (0)