معرفی اخبار کامپیوتر و تکنولوژی معرفی اخبار کامپیوتر و تکنولوژی .

معرفی اخبار کامپیوتر و تکنولوژی

ویندوز 11: مشخصات ، ویژگی ها و تاریخ عرضه

​  



ویندوز 11 جامع ترین و مدرن ترین سیستم عامل تاریخچه ویندوز مایکروسافت خواهد بود، این یک بازنگری کامل در مفهوم ویندوز است. با در نظر گرفتن بازخورد منفی کاربران ، ویندوز 11 یک سیستم عامل شخصی است ، که برای انواع دستگاه ها از تلفن های هوشمند و تبلت گرفته تا سیستم های شخصی ، با توانایی چندین دسکتاپ ایجاد کرده و بین آنها جابجا شوید.

به جای قرار دادن سیستم های نرم افزاری بصورت محلی در سیستم شما ، تمام مؤلفه های کلیدی در فضای ذخیره سازی ابری قرار دارند که به روزرسانی منظم هم از خود عناصر و هم ابر امکان پذیر است. بروزرسانی رسمی در سایت www.microsoft.com/en-in/ نشان داده می شود.


ویژگی های ویندوز 11

بحث و گفتگو در مورد ناپدید شدن دکمه شروع ، بخش بزرگی از سر و صدا و سر و صدای ویندوز 8 است. فرضیه وجود دارد که مایکروسافت می تواند آن را در نسخه های دسکتاپ ویندوز 11 ، به روشی دقیق تر و بهتر بازگرداند.

ادغام عمیق تر با بینگ:

در نسخه 11 ویندوز فرصت های زیادی برای ادغام جستجو بینگ با سیستم عامل خواهد داشت.

ادغام عمیق تر با Azure برای ذخیره سازی ابر:

امیدوارم مایکروسافت به تلاش خود برای استفاده از Azure برای ذخیره سازی ابری ادامه دهد. مایکروسافت ، به هر حال ، می تواند بخش هایی از سیستم عامل را در فایل های ابری، ذخیره سازی فایل ادغام کند.

مدیریت پیشرفته برق:

مایکروسافت با مدیریت ویندوز 8 و ویندوز 8.1 یک کار عالی انجام داد. انتظار می رود مایکروسافت سیستم عامل را در نسخه های جدیدتر ویندوز کارآمدتر کند.

امنیت بهبود یافته:

احتمالا از ویژگی های امنیتی پیشرفته در ویندوز 11 ، از جمله تشخیص اثر انگشت ، استفاده شود. مایکروسافت یک کار عالی از نظر امنیتی انجام داد و همچنان به ادامه مسدود کردن ویندوز با هر نسخه اصلی ادامه می داد.

 

منبع: تک تیپ


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۱۰:۰۱ توسط:رایانتل موضوع: نظرات (0)